Weboldalunk cookie fájlokat használ. Az oldal használatával Ön fogadta a cookie-kat, és beleegyezik azok használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi tájékoztatónkat. Köszönjük! Rendben
Termékek Menü
0

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Érvényes: 2017. Január 03-tól

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a www.mazsolanet.hu weboldalon keresztül elérhető - a Szolgáltató által üzemeltetett - webáruház (továbbiakban Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, továbbá a Webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő személy vagy szervezet jogait és kötelezettségeit, melyek minden, a Webáruházon keresztül történő vásárlásra érvényesek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, egyetlen magatartási kódexre sem utal.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és az abban foglalt rendelkezéseket kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

1.     Szolgáltató adatai

  • Szolgáltató neve: Kocsi Tamás Ev.
  • Szolgáltató székhelye: 1116, Budapest Sáfrány utca 46. 5/52.
  • Levelezési és számlázási cím: 1116, Budapest Sáfrány utca 46. 5/52.
  • Nyilvántartási szám: 50176403
  • Adószám: 674000263-2-43                      
  • Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-92465/2015, NAIH-94142/2016
  • Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank Zrt.
  • Bankszámla szám HUF: 10102093-71730500-01004008
  • IBAN számlaszám HUF: HU52-10102093-71730500-01004008     
  • SWIFT (BIC): BUDAHUHB
  • E-mail cím: office [kukac] mazsolanet [pont] hu
  • Telefonszám: +36 30 8511398
  • A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
  • A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
  • A tárhely-szolgáltató email címe: info [kukac] shoprenter [pont] hu
  • A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

2.     Vásárló

Vásárlónak minősül minden olyan nagykorú, természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Szolgáltatótól a MazsolaNet internetes oldalain (Webáruházban) megjelölt szolgáltatásokat, termékeket megrendeli, illetve megvásárolja. A Webáruházat kiskorúak nem használhatják. A megrendelés a Webáruház oldalain megjelölt módon és feltételek szerint adható le.

3.     Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, házhoz szállítási szolgáltatással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA értékét, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

4.     A megrendelés folyamata, feldolgozása

A Webáruházban történő vásárlás a Webáruház internetes oldalain keresztül, elektronikus úton leadott megrendeléssel, regisztrációt követően lehetséges.

A regisztrációt egyszer kell elvégezni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell megismételni. A regisztráció nem jár kötelezettséggel. A regisztráció során a következő adatok megadása szükséges: Név, E-mail cím, Értesítési telefonszám, Számlázási és Szállítási adatok. A regisztrált felhasználót az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A felhasználó a regisztráció során jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a későbbiekben bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A regisztrált felhasználó köteles az általa megadott, későbbi belépéshez, vásárláshoz szükséges jelszavát bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan, harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált felhasználó (a megrendelést követően: Vásárló) felelősséget vállal az általa megadott adatok pontosságáért, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megvásárolt termék.

A megrendelés, vásárlás menete érvényes regisztrációval rendelkező felhasználók részére:

  • A megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" vagy "Kosárba rakom" gombra kattintva helyezze a kosárba;
  • Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék mennyiségét. Az „X” (törlés) gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát;
  • „Tovább a pénztárhoz” gomb segítségével pontosítható, illetve véglegesíthető a Számlázási és Szállítási cím;
  • Ezt követően történik a Szállítási mód, majd a Fizetési mód kiválasztása;
  • Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni a megrendelést, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, kiválasztott termékeket, mennyiségeket, stb, („Rendelés összesítése”), illetve megjegyzést is küldhet a megrendeléshez;
  • A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató két munkanapon belül visszaigazolást küld e-mailben a megrendelés fogadásáról, majd annak megerősítéséről. Amennyiben a Felhasználó nem kap visszaigazolást a rendelésről, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval e-mailen vagy telefonon keresztül. (valószínűleg rossz e-mail címet adott meg).

Ha a Vásárló nem kap megerősítést az elküldött megrendelésről legkésőbb két munkanapon belül, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A Szolgáltató a nem Webáruházon keresztül leadott megrendelést is elfogadhatja, mérlegelés alapján.

A Szolgáltató, amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítheti. A Szolgáltató a Vásárló megrendelését a Vásárló által megadott email címre küldött e-mailben igazolja vissza. A megrendelés törlése a rendelés megerősítésének megküldéséig a Szolgáltató által megadott email címen lehetséges. A Szolgáltató megerősítésének megérkezését követően a megrendelés törlésére nincs lehetőség.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az várhatóan az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanap, de Szolgáltató fenntartja a jogot az ettől való eltérésre. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A Szolgáltató a megrendelt áruk tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. A Vásárló a teljes vételár kifizetésének időpontjáig az áru tulajdonjogát nem adhatja tovább harmadik személynek, nem adhatja bérbe azt, illetve nem terhelheti meg.

5.     A Szerződés nyelve, létrejötte, iktatása

A szerződés megkötése Szolgáltató és Vásárló között magyar nyelven történik. A szerződés egyszeri ügyletre létrejött határozott idejű szerződés, amely a szerződés tárgyát képező rendelés teljesítésével szűnik meg. A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés tárgyát a Webáruház internetes oldalain megjelölt szolgáltatások, termékek (áruk) képezik, melyek megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A megrendelés leadását követően és a Szolgáltató általi visszaigazolással (és megerősítéssel) elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető.

Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, azok publikált adatait és a vásárlás egyéb feltételeit bármikor jogosult szabadon módosítani erre vonatkozó értesítési kötelezettség nélkül. Minden változás hatályos a Webáruházban történt megjelenés időpontjától. A megkötött szerződésekre a megkötés időpontjában hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni. A változások a létrejött szerződéseket és visszaigazolt megrendeléseket nem érintik.

6.     A megrendelt termékek fizetésének módja és számlázás

A Webáruházban vásárolt termékek vételárát és kapcsolódó díjakat a Vásárló legkésőbb a rendelt termékek átvételekor köteles teljes egészében megfizetni. A fizetés lehetséges módjai:

  • Online Bankkártyás fizetés

A fizetési lehetőség választása esetén a Vásárló a megrendelt áruk teljes ellenértékét (szállítási díjjal együtt) az online Borgun fizetési felületre átirányítva egyenlíti ki. A tranzakció lépései:

1. A Vásárló „Megrendelés” gombra kattintva átirányításra kerül a Borgun biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.

2. Bankkártyaadatai megadása után a Vásárló felelőssége ellenőrizni azok helyességét, majd megnyomni a „Fizetés” gombot.

3. A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről a Szolgáltató e-mailben visszaigazolást küld, illetve Vásárló visszairányításra kerül a Webáruház oldalára.

Elfogadott bankkártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron. Szolgáltató a megrendelést kizárólag a teljes vételár beérkezését követően erősíti meg a visszaélések elkerülése érdekében.

  • Banki átutalás

Ebben az esetben a Vásárló a megrendelt áruk ellenértékét banki utalással a megrendelés feladásakor teljesíti a jelen Általános Szerződési Feltételek 1. Szolgáltató adatai pontban megadott adatoknak megfelelően (név, cím, bankszámlaszám). Szolgáltató a megrendelést kizárólag a teljes vételár beérkezését követően erősíti meg a visszaélések elkerülése érdekében.

  • Utánvétes fizetés

Utánvétes fizetési mód választása esetén a Vásárló a megrendelt árut ellenértékét a csomag átvételekor a kézbesítőnek (futárnak) készpénzben teljesíti. Az utánvétes fizetés esetén a Webáruház adminisztrációs költséget számíthat fel a megrendelt termék vételárán és szállítási költségén felül, amelyről a megrendelés leadása során a weboldalon tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárló utánvétes fizetési lehetőség választása esetén vállalja, hogy annak díját a futárnak az átvételkor készpénzben ki tudja fizetni. Ellenkező esetben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból sikertelennek minősül, és a másodszori kiszállítás díját a Szolgáltató egyedi elbírálás alapján a Vásárlóra terheli. A sikertelen kiszállításra vonatkozó információkat a 7. Szállítás módja és díja pont tartalmazza részletesen.

Fizetési késedelem esetén a Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv szerinti törvényes mértékű késedelmi kamatot számíthatja fel!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló email alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

7.     Szállítás módja és díja

A Szolgáltató a megrendelt áruk (csomagok) kiszállítását a vele szerződött futárszolgálattal szállítási díj ellenében (vagy a Szolgáltató által előre meghatározott feltételek esetén ingyenesen) végzi, a Vásárló által megadott Szállítási címre vagy csomagátvételi pontra. A megrendelt áru kiszállítása munkanapokon 8-17 óráig történik, azok étékbiztosítására vonatkozóan a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. A kiszállított csomag sértetlenségére vonatkozó reklamációt a Szolgáltató abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Vásárló megtagadta, és erről a kézbesítővel (futárral) jegyzőkönyvet vetetett fel. A Szolgáltatónak utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Az aktuális szállítási díjak a Webáruház oldalán tekinthetők meg, melyek a meghatározott korlátokkal érvényesek. A szállítás pontos díja termékenként eltérő lehet. A feltűntetett szállítási díjak megrendelésenként értendők és Magyarország területén történő kiszállításra vonatkoznak. Ettől eltérő kiszállítást a Szolgáltató egyedi elbírálás és egyedi ajánlat alapján tud vállalni. A házhozszállítás díja tartalmazza a kezelési, csomagolási és a szállítási költséget, valamint az ÁFA költségét.

Amennyiben a kiszállított csomag a Vásárlónak felróható okból visszaküldésre kerül, vagy nem történik meg az átvétele, a kiszállítás sikertelennek minősül. Sikertelen kiszállítás újraküldését Szolgáltató kizárólag a megrendelt termék ellenértékének, a sikertelen és ismételt kiszállítás ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módjában újra elindítani. Amennyiben az újbóli kiszállítás ismételten (a Vásárlónak felróható okból) meghiúsul, a Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek tekinti és törli.

Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben tájékoztató jellegű, a várható szállítási határidőktől történő esetleges eltérésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A kiszállítás késedelme esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

8.     Jótállás és Szavatosság

A Szolgáltató jótállási és szavatosságra vonatkozó kötelezettséggel tartozik az alábbiak szerint.

  • Jótállás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást biztosítja, a Polgári Törvénykönyvben (2013. évi V. törvény) és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglalt előírások szerint. A rendelet (tárgyi) hatálya kizárólag az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a Szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosíthat a Vásárló részére. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, azaz az áru Vásárló részére történő átadásával kezdődik.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza, tehát a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, továbbá a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  • Kellékszavatosság

Szolgáltató az általa értékesített termékekre a Polgári Törvénykönyvben (2013. évi V. törvény) előírtak szerinti szavatossággal tartozik. Ennek megfelelően hibás teljesítés esetén a Felhasználó kellékszavatossági igényt érvényesíthet abban az esetben, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ha a Vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, mint az, hogy igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a fentieken kívül a Vásárló kötelessége azt is bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül írásban közölni. A Vásárló a jelen szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vásárló kellékszavatossági igényével élve, választása szerint – a Polgári Törvénykönyv foglaltaknak megfelelően – kijavítást és kicserélést kérhet kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás (Szolgáltató) számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét viselni köteles kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

A Vásárló közvetlenül a Vállalkozással (Szolgáltatóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  • Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, azonban a két év elteltével ezt a jogosultságát elveszti. A Vásárló a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A fogyasztó (Vásárló) a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ha a hibásként beküldött termék a vizsgálatok során mégsem minősül hibásnak, abban az esetben a Szolgáltatót nem terheli szavatossági kötelezettség, sem az ezzel kapcsolatos további anyagi és ügyintézési kötelezettség.

9.     Elállás joga és gyakorlásának menete

Abban az esetben, ha a Vásárló olyan, a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki a Webáruházban árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (azaz a Polgári Törvénykönyről szóló 2013. évi V. törvény értelmében fogyasztónak minősül), elállási jog gyakorlása illeti meg.

A Vásárló az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek, több termék adásvétele esetén az utoljára szolgáltatott terméknek vagy darabnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (azaz 14) napon belül indokolás nélkül gyakorolhatja. Nem alkalmazható az elállási jog a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben felsorolt, a „természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékekre.

A Vásárló az elállási jog gyakorlására a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is jogosult.

A Szolgáltató a Vásárló elállása esetén köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján azonban a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, amelyből eredően a Vásárlót természetesen semmiféle többletdíj nem terheli.

Ha a Vásárló úgy dönt, hogy a fenti határidőn belül eláll a távollévők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül a Szolgáltató részére visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Szolgáltató addig visszatarthatja a vételár összegét, amíg a termék meg nem érkezik hozzá, vagy a visszaküldés tényét a Vásárló kétséget kizáróan nem igazolja. Utánvéttel visszaküldött terméket a Szolgáltató nem vesz át.

A Vásárló köteles viselni a termék visszaküldésének költségét. A Szolgáltató kizárólag abban az esetben téríti meg a teljes vételárat, amennyiben a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés nem áll fenn. A Vásárló viseli tehát – és így a Szolgáltató követelheti - az áruban a fenti mértéket meghaladó használat miatt keletkezett sérülésből eredő károkat. Kérjük ezért, hogy fokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére. Elállás esetén a kedvezmények visszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezmények igénybevételéhez szükséges feltételek.

A fenti elállási jog kizárólag a Polgári Törvénykönyről szóló törvény értelmében fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg. A Szolgáltató a fent megjelölt határidőn túl az elállási jog gyakorlását nem tudja biztosítani.

10.     Adatkezelés és adatbiztonság

A Webáruház használata során a Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és kizárólag a megrendelés teljesítése céljából adja ki harmadik fél számára (Pl.: futárszolgálatnak a megrendelés kézbesítéséhez).

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 68. § (6) bekezdése alapján Webáruházunk adatkezelési tevékenységét a NAIH-92465/2015 és NAIH-94142/2016 nyilvántartási számmal nyilvántartásba vette.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Postai cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Weboldal: http://naih.hu

A Webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (Pl.: IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

Szolgáltató az adatok kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően jár el.

A rendelések feldolgozása és teljesítése mellett, a felhasználó hozzájárulásával és engedélyével (feliratkozásával), a Szolgáltató időnként hírlevél útján tájékoztatást küld a webáruház újdonságairól, ajánlatairól, kedvezményeiről, illetve termékeinkhez kapcsolódó hírekről. A hírlevél küldő szolgáltatás ingyenes, a felhasználó arról bármikor, kötelezettség nélkül leiratkozhat.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. Felhasználói adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az office@mazsolanet.hu e-mail címen, illetve saját maga is elvégezheti.

A webáruház remarketinggel kapcsolatos szolgáltatáshoz adatot gyűjt, s remarketing célú cookie-kat használ annak érdekében, hogy elérje azokat a személyeket, akik már korábban meglátogatták az oldalt, és számukra a megfelelő üzenetet eljuttassa. A cookie-k segítségével a szolgáltató a felhasználók érdeklődési körén alapuló releváns tartalmat tud hirdetésként megjeleníteni a felhasználónak. és a cookie-k segítségével a személyek webhelyen tett látogatása alpján a  szolgáltató hirdetéseket jelenít meg, köztük külső szolgáltatókon, mint például a Google és más internetes webhelyeken keresztül.

A Szolgáltató a Webáruház üzemeltetőjeként kijelenti, hogy a www.mazsolanet.hu oldalon általa publikált anyagok, képek, tartalmak és információk árusításához, megváltoztatásához illetve ismételt megjelenítéséhez nem járul hozzá. Az erre vonatkozó kéréseket külön írásbeli engedélykérés útján, egyedileg bírálja el. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jog fenntartva.

11.     Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló hatályos rendelkezések az irányadók.

A Felhasználó (Vásárló) regisztrációjával vagy az oldal használatával elfogadja és tudomásul veszi, a megrendelés leadásával pedig megerősíti és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti a Szolgáltató általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit és hozzájárul személyes adatainak a fentiekben foglaltak szerinti kezeléséhez.