Weboldalunk cookie fájlokat használ. Az oldal használatával Ön fogadta a cookie-kat, és beleegyezik azok használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi tájékoztatónkat. Köszönjük! Rendben
Termékek Menü
0

Hasznos információk

Köszöntünk webáruházunkban!

Az alábbiakban találod a legfontosabb információkat a webáruház használatára, vásárlás menetére, termékekre, stb. vonatkozóan. Tájékoztatunk, hogy a lenti témakörök csak a legfontosabb kérdéseket tárgyalják, ezzel segítve a könnyebb eligazodást a webáruház használata során. Kérünk, hogy ezek mellett figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) -ben foglaltakat, ahol minden fontos feltételt részletesen megtalálsz. Amennyiben ezek után bármilyen kérdésed, észrevételed marad, várjuk megkeresésed a "Kapcsolatfelvétel" menüponton keresztül. Kellemes időtöltést kívánunk!

 

Hogyan fogjunk hozzá? Első lépések

Webáruházunk Főoldalán kategriánkénti menüpontokat találsz. Ha nincs konkrét elképzelésed, akkor egy kategórián belül több termék lehetőség közül választhatsz. Amennyiben konkrét terméket keresel akár név, vagy cikkszám alapján, a legkönnyebb, leggyorsabb mód, ha a "keresés..."-t használod. Írd be a kulcsszót és kattints a    gombra. Ha találtál egy terméket, ami érdekel, akkor a termék nevére, vagy a "Részletek"-re kattintva minden fontos információt, leírást és további, nagyítható képeket is találsz az adott termékre vonatkozóan. Ha mégsem ez a termék érdekel, akkor a fő (kategória) menüsáv alatti "Ön itt jár:" menü segítségével bármikor visszanavigálhatsz felsőbb szintekre és tovább böngészhetsz.

Regisztráció és bejelentkezés

Látogatóként, a webáruház böngészéséhez természetesen nem szükséges regisztrálnod, de vásárolni kizárólag regisztrációt követően lehetséges. A regisztráció nagyon egyszerű, a Főoldal jobb felső sarkában a "Regisztráció" gombra kattintva a későbbi rendelés leadáshoz szükséges adatokat kell megadnod. Ezek a neved, e-mail címed, értesítési telefonszámod, szállítási és számlázási címed. A regisztráció során hírlevélre is fel tudsz iratkozni, hogy újdonságainkról, akcióinkról elsőként értesülj. Ezt később is megteheted, illetve bármikor feltétel és indoklás nélkül leiratkozhatsz hírlevél küldő szolgáltatásunkról. A regisztráció során megadott adataidat az ÁSZF-ben megfogalmazottak szerint, kiemelten bizalmasan kezeljük. A regisztrációd és megadott adataid törlésére, kérésed szerint bármikor van lehetőség a későbbiekben.

Későbbi belépéskor a regisztációd során megadott e-mail címeddet és jelszavaddal tudsz bejelentkezni. Akkor sincs baj, ha elfelejtetted a korábban megadott jelszavad, mert honlapunkon a "Belépés", majd "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva kérhetsz új jelszót, melyet az általad megadott email címre küldünk.

Megrendelés lépései

A megrendelés, vásárlás menete érvényes regisztrációval rendelkező felhasználók részére:

  • A megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" vagy "Kosárba rakom" gombra kattintva helyezheted a kosárba;
  • Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, erre a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva van lehetőséged. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék(ek) mennyiségét. A     (törlés) gombra kattintva törölheted a kosár tartalmát;
  • „Tovább a pénztárhoz” gomb segítségével pontosítható, illetve véglegesíthető a Számlázási és Szállítási cím;
  • Ezt követően történik a Szállítási mód, majd a Fizetési mód kiválasztása (ezekről a lentiekben részletesebb leírást is találsz);
  • Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva küldheted el a megrendelést, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, kiválasztott termékeket, mennyiségeket, stb, („Rendelés összesítése”), illetve megjegyzéseidet is mellékelheted a megrendeléshez;
  • A megrendelés elküldését követően a két munkanapon belül visszaigazolást küldünk e-mailben a megrendelés fogadásáról, majd a következő e-mail-ben annak megerősítéséről. Amennyiben visszaigazoló leveleink mégsem érkeztek meg postafiókodba, kérünk, hogy feltétlenül jelezd felénk írásban és segítünk, mihamarabb orvosoljuk. Ilyen esetben előfordulhat (többek között), hogy ellenőrizned kell az általad használt levelező kliens szűrő beállításait (spam) vagy elírás történt az e-mail címed megadásakor.

Szállítási információk

Megrendelésed leadásakor az alábbi szállítási módok közül van lehetőséged választani:

  • FOXPOST csomagátvétel

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt.

                              

A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. A FOXPOST sms-ben küld egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 7 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Az automaták listáját és további információt itt találsz: (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/)

Egy csomag súlya FOXPOST szállítási mód esetén maximálisan 25 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet. Amennnyiben a megrendelt termék(ek) tulajdonságaiból adódóan a csomag méret túllépi a fenti korlátokat, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot más szállítási mód alkalmazását illetően.

  • a szállítás díja csomagmérettől függetlenül bruttó 650 Ft,
  • 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a csomag súlyától és méretétől függetlenül ingyenes,
  • amennyiben a csomag átvételekor szeretnél fizetni és az automatánál történő FOXPOST utánvétes (bankkártyával) fizetési módot választod, annak adminisztrációs díja további bruttó 199 Ft.

 

  • GLS házhozszállítás

A megrendelt termékek célba juttatását házhoz szállítás útján, futárszolgálattal végezzük. A megoldás előnye, hogy Magyarország területén szinte bármilyen címet megadhatsz, ahol a csomagodat át kívánod venni. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, kérünk, hogy ezt vedd figyelembe a szállítási cím megadásakor. Javasoljuk olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodsz és át tudod venni a csomagot.

                                                                                       

Fontos, hogy minden lényeges információt tudass velünk a megrendelésed leadásakor, a "Megjegyzés" részben (Pl, ha más veszi át a csomagot, vagy van olyan időintervallum napközben, amikor biztosan nem vagy elérhető, stb ). Szállítási díjunk Magyarország területére vonatkozik, és megrendelésenként számoljuk fel az alábbiak szerint:

  • 0 és 2 kg közötti csomag esetén bruttó 1250 Ft,
  • 2 és 5 kg közötti csomag esetén bruttó 1450 Ft,
  • 5 kg súly feletti csomag esetén bruttó 1650 Ft,
  • 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a csomag súlyától függetlenül ingyenes,

Magyarországon kívülre egyedi árajánlat alapján tudunk szállítást biztosítani, amit mindenképpen érdemes még a rendelésed leadása előtt egyeztetni velünk e-mailben.

Fizetési információk

Megrendelésed leadásakor három féle fizetési mód közül választhatsz:

  • "Online Bankkártyás fizetés" - Az interneten keresztüli bankkártyás fizetés a megrendelés végén történő azonnali fizetésre ad lehetőséget. A szolgáltatáshoz a biztos hátteret a BORGUN nyújtja. A pénzintézet a világ összes jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkezik, amely már több mint 36 éve nyújt POS-os és online bankkártya-elfogadási szolgáltatásokat egyéb piacok mellett hazánkban is. Titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül garantálja, hogy kártyaadataid mindvégig teljes biztonságban legyenek.

    Vásárlóként csak annyi a dolgod, hogy a „Fizetési mód” kiválasztásánál az „Online Bankkártyás fizetés” lehetőségre kattintasz. A „Megrendelés” gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányít a Borgun biztonságos fizetési oldalára, ahol adataid megadásával elindíthatod a tranzakciót. Bankkártya adataid megadása után, kérjük, ellenőrizd azok helyességét! A fizetés eredményéről e-mailben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítunk a webáruház oldalára. Elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.
  • Amennyiben a „Banki átutalás” fizetési lehetőséget választod, kérjük, hogy a megrendelésed teljes végösszegét (szállítási díjjal együtt) az „Impresszum” menüpontban megadott adatok alapján légy kedves előre átutalni webáruházunk bankszámlaszámára. Kérjük, az átutalás előtt várd meg a rendelésedet megerősítő e-mailt. Fontos, hogy az utaláskor a könnyebb beazonosítás érdekében tűntesd fel a közlemény mezőben a Megrendelő nevét és a megrendelés megerősítésekor kapott rendelés számot. A fizetés eredményéről e-mailben visszaigazolást küldünk.
  • Amennyiben a rendelés ellenértékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor az „Utánvétes fizetés”-i módot kell választanod. A csomagot kézbesítő futárnál készpénzben (Forint) lesz lehetőséged fizetni, kérünk, ezt vedd figyelembe. Az utánvét-kezelés adminisztrációs költsége bruttó 699 Ft.

Mire ügyeljünk internetes bankkártyás fizetés során? Általános biztonsági tanácsok!

  • A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes.
  • Igényelj SMS-szolgáltatás bankodtól, hogy azonnal értesülj számlaegyenleged változásáról!
  • PIN-kódod internetes vásárláskor soha ne add meg! Ne engedd, hogy bankkártyaszámod és lejárati dátumod illetéktelenek kezébe kerüljön.
  • A kártyabirtokos azonosítására szolgál a kártyán szereplő aláírás mezőjében lévő háromjegyű ellenőrző kód (CVC2 vagy CVV2 kód), ezt kezeld különös gondossággal.
  • Vásárlást követően jelentkezz ki a webshopból, főleg, ha a számítógépet más is használhatja.
  • Ismeretlen e-mailes adategyeztetéskor fokozott körültekintéssel járj el! Ha bizonytalan vagy a feladó hitelességében, keress fel minket!
  • A kártyatársaságok sem e-mailben sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat. Ha ilyen módon érdeklődik valaki bankkártyaadataid iárnt, azonnal jelezd a bankodnak!

Elállás és felmondás módja

Amennyiben a Webáruházban vásárolt termék(ek) mégsem nyeri(k) el a tetszésedet és meggondolod magad, jogod van ahhoz, hogy elállj a rendeléstől. Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged jelezni felénk elállási szándékodat telefonon vagy (lehetőség szerint) írásban, ezt követően pedig légy kedves visszajuttatni hozzánk a terméket a vásárlást igazoló számlával (vagy annak másolatával) a következő címre: 1116 Budapest, Sáfrány utca 46. 5-52

Miután jelezted felénk, a visszaigazolást követően (legkésőbb 14 napon belül) a teljes vételárat és az általad fizetett szállítási díjat is visszatérítjük részedre. Elállási szándékodat természetesen nem kell indokolnod, mégis szívesen vesszük, ha pár mondatban megírod nekünk a termék visszaküldésének okát. Ezzel segíted későbbi munkánkat. Továbbá kérünk, ha már felbontottad a csomagot, a visszaküldésnél ügyelj arra, hogy a termék és csomagolás részei, egyéb tartozékai és a hozzá tartozó leírás lehetőség szerint sértetlen állapotban visszajusson hozzánk.

Fontos tudnod, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatban felmerülő szállítási költségek téged terhelnek. Megkérünk, hogy további, részletes információkért figyelmesen olvasd át az ÁSZF erre vonatkozó részét.

Garancia és szavatosság

Minden megrendelésünk teljesítésénél arra törekszünk, hogy annak tartalmát hiánytalanul, sérülésmentesen és kifogástalan állapotban juttassuk el hozzád. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően, illetve a gyártók által biztosított feltételek szerint forgalmazzuk! Sajnos, ezzel együtt és tőlünk függetlenül is előfordulhatnak meghibásodások. Kérünk, amennyiben bármilyen hibát, problémát tapasztalsz a megrendelt termékre vonatkozóan (akár a kiszállítás során, akár a későbbiekben), az alábbiak szerint járj el:

  • Amennyiben a csomag átvételekor azon külső sérülést találsz, haladéktalanul kérd a futárt helyszíni jegyzőkönyv kiállítására. A csomag sérülésétől függően előfordulhat, hogy az abban szereplő tételeket a jegyzőkönyvben is szerepeltetni kell.
  • Ha nem szállítás során bekövetkezett sérülést, hibát vagy eltérést tapasztalsz a számlázott és leszállított tételek mennyiségében, azt minden esetben jelezd felénk Kapcsolatfelvételi oldalunkok keresztül vagy e-mailben.
  • A megrendelt termékekről kiállított számlát (vagy annak másolatát) légy kedves megőrizni, mert a későbbi garanciális illetve szavatossági ügyintézésnél erre szükség lesz.
  • Jótállási igény érvényesítéséhez a számlán túl az általunk küldött jótállási jegy/gyári garancia jegy és a termék teljes gyári csomagolásának (minden gyári kiegészítővel) együttes bemutatásával van lehetőség.
  • Kérünk, ügyelj a megrendelt termékek rendeltetésszerű használatára, ellenkező esetben nem tudunk segíteni azok cseréjében, javításában.
  • Amennyiben valamilyen oknál fogva nem vagy tisztában az adott termékre vonatkozó szavatossági, vagy jótállási idővel, írj nekünk, segítünk!

Garanciával (azaz jótállással) és szavatossággal kapcsolatban szintén az Általános Szerződési Feltételek dokumentumban találsz részletes információt, kérünk, hogy ezt körültekintően olvasd át.

Panaszkezelés, hibabejelentés folyamata

Nagyon bízunk abban, hogy erre nem kerül sor, de ha mégis bármilyen oknál fogva elégedetlen vagy a megrendelt termékkel, szolgáltatásunkkal, esetleg egyéb hibát tapasztalsz, kérjük mihamarabb jelezd felénk. Ennek leggyorsabb módja, ha "Kapcsolatfelvétel" oldalunkon keresztül írásban teszed, minél több adat (neved, terméknév, cikkszám, rendelés szám.. stb) pontos megadásával. Így már első körben is hatákonyan utána tudunk nézni a problémának, és szükség esetén visszahívunk a megadott telefonos elérhetőségeden.